2012. március 11., vasárnap

most lehetne a jó, esti szél, szeles, feles

Először az évben, először nekem here comes the rain.
Elmossa az erdőt, elmossa az ágyam, szakad befelé, ömlik, tisztít, mar. Képregénybe illő vihar lehetne, amely ellopja az áramot a várostól és kisgyerekeket űz remegve az ágy alá, állatokat kerget az utcán és hajléktalanokat mosdat, papokat szentel, bűnözőket koncol. 
elmossa a múltat
elmossa a neveket
Kérdezném, de ha nem felel? Kimondaná, amit nekem kéne, de bevarrtam száját, én táplálom belőlem él, parazita, a legek legje. 
Nos ki van odakint? Miért nem jön be? Elmossa az vihar, már a jelzőlámpák se égnek. Se öröm, se bú. Táplálkozz, moss, napozz, legyél olyan ami biztos, hogy te vagy. Az eső mellé, szél (ami mindent felkavar, mindenfelé fújnék) a szél mellé egy költő, felnagyítja és már látom melyik most a jó. Ha megszelídíted a vihart, nem hagy el se ő, se a támasz, és jó lesz, most a jó, és megszelídítem, megszelídül. Esti vihar, villám támad, szétcsap ég a fa, bús komor már ég a rét is vörös festék színezi az eget, káosz, zaj, a pusztítás szépsége járja be a lelket, nem oltom el, majd eloltja ő, jön a  vihar, a szél hozza az illatát, szagát, bűzét, mámorító parfümjét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése