2012. február 26., vasárnap

snkhz - nncstln

most elmondom mid vagyok mid nem neked
nem szeretek hallani magamról szép éneket, ugyanis hatalmas felelősséget pakol a nyakamba, ami alatt irtó könnyű összeszakadni, és ha összeszakadok engem aztán ne kaparjon fel egy akárki se, valamelyest biztos jó feküdni ott, csak lehet máshol jobb
a szemembe sütött aztán a szellő megsúgta, hogy rontja a szemem, szóval inkább lehajtott fejjel éljek
eltelnek, elmennek, melletted, elereszt, elteper, felvesz, letesz, ereszt, fel, engem, el, szerte kell, mert, elengedhetetlen, elengedem, elengedted, esetleg elesett ellenem (én)

pillanatok uralkodnak fölöttünk úgy, ahogy éppen lekoppannak az asztalra, oda vagy épp pont máshova valók, szóval ha uralkodnak fölöttünk akkor lehetek még erős és tudatos vagy csak áltathatom magam, lécci áltass, ültess, vess
nevess
sejtelmem sincsen a lényegről, talán nem is állítottam, nem állítottam még fát a kertbe, nem karcolnék a kérgébe semmit, csak a sajátomat csak magamra

- Hellokedves, megmondanád hova tűnnek a kacsák?
- Hülye vagy, nem tűntek el!
- De az írták a könyvbe.
- A bibliát is leírták.
- Ez csúnya volt.
- Előfordul néha napján, írtak rá már gyógyszert.

ha nagyobb lett volna a késztetés/bátorság valószínű két pofont kaptam volna, és sok vért adta volna
volnavolnavolna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése