2011. október 14., péntek

stay away

Mit csináljak, ha nem megy?
Fulladj bele!
Szökj meg!
Töröld el!
Lélegezz!
Megszokni nem fogom, hazudni nem fogok. 
Ha van valami amin rég gondolkozol adj rá választ most, dönts most, ne pakold át a lépést  a következő napra. Nincs holnap. Ma van, most, itt.
Változtatni sokszor azért félelmetes, mert a megszokott színbe új színek keverednek. És mi van ha egy régi szín elveszik? Elfog. 


Gyorsan lett új minden. Túl gyorsan. Az egész kép más mint régen. Új festőt vettél fel egyetlen lelkem? Mégis miért nem voltam jó én? Indokot se kaptam csak kirúgott a lelkem és keresett mást, aki most irányít.
Ez az én fejem, visszaszerzem.


bohócok vagyunk és mind belehalunk



Állok veled a semminél sokkal messzebb. Nem is létezik már ez a hely. 
Nincs és mi ott állunk a közepén.
Jó lenne látni az arcod, jó lenne tudni ki vagy. Kinek kéne lenned? Mit akarok ki legyél? Ki akarsz lenni? 
Valójában egyedül állók. Elmennek mellettem millióan és téged kereslek, csak még nem tudom pontosan ki is vagy te. Felismerlek ígérem. Majd azt hazudom.
(vicces hogy épp Stay Away-t hallgatok)
stay stay away
inkább maradj távol, baszki úgyis csak bántanálak és a szomorú, hogy tisztába vagyok vele mégsem tudok mit tenni ellene

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése