2011. augusztus 11., csütörtök

csillaggal teli égboltos este




Igazából rég nem néztem a csillagokat és nem is nagyon jutott eszembe mostanában az eget fürkészni.
Amint kimentem rögtön egy hullócsillagot láttam.
Láttam már hullócsillagot ezelőtt arra, hogy akkor mit kívántam nem emlékszem, gondolom nem is teljesült bár nem is várom ezektől a kívánságoktól a csodát.




Az ég csillagos volt, az a pár felhő csak szebbé tette az egészet.
Három hullócsillagot biztosra láttam, a többi lehet csak képzelt dolog volt, nem érdekel.


Az egész tökéletes volt. Ülni kint nézni az eget közbe zenét hallgatni, nyári hűvös levegő. (jó majdnem megfagytam)
A kívánságok amiket magamba kántáltam csak arra ébresztettek rá mit is akarok, eléggé megijesztettek. Nem a csillagok fogják teljesíteni hanem én és az élet, nos se magamba se az életbe nem bízok szóval érdekes terepre tévedtem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése