2011. augusztus 14., vasárnap

love stories suck

Életem legszebb napja az lesz amikor soha nem jön el a holnap.
Tudni fogom előre. Én utasítom vissza a következő napfelkeltét.
Az lesz a legszebb nap, az utolsó, a legnagyobb.
Valami különleges érzés, csak én tudom a titkom.
Ti nem láttok majd semmit.
A mosoly ugyanolyan, régen ráragadt az arcomra.
Ki gondolta volna, szegény kislány, szörnyű....


Én fogok röhögni.
Ti már nem láttok akkor csak képen, vagy a szemhéjatok alatt.
Lógatom majd a lábam a temetésemen, a koporsómon ülök majd és nézlek, nevetek, talán éneklek majd valami szépet.
Nekem az utolsó nap lesz a legtökéletesebb.
A tökéletes bűntény.
Elhitetni, hogy minden oké.
Meglepni, hogy kurvára hazudtam.
Tényleg az lesz a legszebb nap.






A mesék pont azért mesék mert kitalálták, ne vedd készpénznek. A róka nem beszél és legkevésbé se kell neki a varjú sajt darabja, sőt a varjúnak se kell a sajt.
Az üvegcipőt tuti kicserélnék a valóságba.
És nem, nincs hét országra szóló lakodalom irigykedő rosszakarók nélkül.








He said, "Can you hear me, are you sleeping?"
She said, "Will you rape me now?"
He said, "Leave the politics to mad men"
She said, "I believe your lies"
He said, "There’s a paradise beneath me"
She said, "Am I supposed to bleed?"
He said, "You better pray to Jesus"
She said, "I don’t believe in god"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése