2011. december 31., szombat

lies make it better

faszt esznek és mást rugdosnak, szórják a szitkokat miközben mosolyognak a senkiházira, 
az ilyenek bizony undorítóak ígérnek majd szavakat szegnek, szeretkeznek a lelkekkel és kidobják valami poros útra
különlegesnek tűnsz, mert tehetséged van hozzá, szavakkal karöltve ámítasz 
számító dög, tudatosan tördelsz, tudatosan taposol, tudatosan titkolod a tudatod valóságát
napfénynapfény égesd fel, a napfényt is meggyőznéd 
egyszer ha begyógyul  a kéz isten bizony megütlek
- na de mégis kit?
- bárkit
- bárkit?
- az emberek összességében zabálnak és hazudoznak
- te is?
- én soha
- én se
hazugok vagyunk


mosolyogj kedves, pislogj bájosan aztán ha hátat fordít hegyezd a késed rendületlenül, oh légy hazugságod híve, még mindig elhiszem, még mindig elhiszik
ki a nagyobb szemét te vagy én?
ma elsétálok azok mellett a falak mellett, ahol éjjel magamat elhagytam és ha esetleg hátat fordítanék ma éjjel magamnak, nos... én már megkaptam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése